Ännu en ny vecka


Usch vad jag hatar måndagar! Äckligt jobbigt att stiga upp och veta att det är hela 5 skoldagar tills man kan gå hem med ett leénde på läpparna och säga att det är helg igen, pust!

Men som vanligt så har jag fyra lektioner på måndagarna. Datakunskap, matte, svenska och samhällskunskap. Var väll inget speciellt som hände förutom att Anna-Karin skulle auktionera ut godis på våran samhällslektion. Det va faktiskt ganska roligt, haha! Från småkoler till en chokladkaka, dock va alla lika smarta och väntade på den stora chokladkakan^^ Eftersom jag har godisförbud så gav jag mina såkallade "pengar" till Linn och Linnea:)

Efter det så mötte jag upp Sannapanna och vi skulle träna barnen:) Det gick bra och ibland undrar jag hur man kan ha så mkt energi över när man gått i skolan en hel dag?^o) Men dom är bäst!

Kom hem och satte mig ner för att plugga då jag kom på att jag måste klippa ihop musik till drillet i mon. Så det fick gå före:) Klar med det är jag nu iaf. Så jag hann med lite spanska innan jag satte mig här och efter inlägget så är det dags för engelska och innan jag somnar med överstrykningspennan i handen så blir det historia.

I morgon har vi skridskor och Linn följer med mig hem efter som vanligt på tisdagarna:) Få se vad som händer..
Inte så mycket mer att tala om för er alla som läser så vi hörs i mon igen:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0