Åhnej!


Åhneeej, blev min reaktion när jag kom till skolan idag. Gissa varför? Jag hade glömt att vi hade sovmorgon! Jag blir så trött på mig själv att jag är så glömsk hela tiden.. Hade verkligen tvingat mig upp i morse, hade huvudvärk så det sjöng om att och sen va jag fruktansvärt trött. Men upp snabbt som fasen och göra sig i ornding. Fick tom sminka mig i bilen påväg till skolan för att jag inte hann^^ Och när jag kommer till skolan står Julia vid skåpen och när Tina undrar om vi ska kompletera i matten så slog det mig, sovmorgon till tio. Så där stod jag och julia två timmar förtidiga till skolan.. Härlig upplevelse, dock hoppas jag att ajg aldrig få uppleva den mer;)
Men vi hade bara svenska och spanska idag sen slutade vi. Och efter vi slutat ville pappa bjuda mig på lunch så det gick jag mer än gärna med på. Så på andra våningen satt jag och alla jobbanissarna och åt.
Men efter jag jobbat i ngr timmar så är jag nu hemma. Blir ändrade planer för min del ikv. Inget gym utan det blir sporthallen ist. Mig gör det inget för Linn kunde inte eftersom hon skulle på föräldrarmöte och Annika hann inte. Dessutom va passet inte ngn tia så jag få köra nästa gång kanske:)
Nu när jag kom hem så va mamma hemma. Så hon kommer springandes ut till mitt rum och säger att jag ska följa med in. Jag följer med henne och hon visa mig och förklarar en film för mig. Filmen heter Björnen och när jag va liten (3 år) så satt jag, mamma och min syster och kollade på den. Det handlar om en björnunge som förlorar sin mamma som blir skjuten. Och när jag såg den så hade jag tydligen börjat gråta så mycket och tyckt så synd om den lilla björnungen som inte hade sin mamma kvar så vi kunde inte kolla klart på filmen. Vi fick stänga av;) haha! Jag tyckte de va lite roligt när mamma berättade detta för mig. Känslig redan då;) nej men jag kollar faktiskt på den nu och den är rätt så sorglig.
Men men, i mon är det torsdag och DÅ ska jag inte glömma min sovmorgon!! För den behövs.
Hörs.
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0