13/1-09

Vilken natt! Har knappast sovit en blund.. Gick o la mig ganska tidigt efter att ha pluggat engelska och somnade ovanligt fort. Men jag har typ vaknat minst 5 gånger under natten. Vaknade vid fem och va hur pigg som helst, vilket inte är så likt mig precis. Äh, tänkte jag detta kan inte vara sant men som tur väl va så somnade jag om efter mycket om o men. Tack o lov för det!
Skola idag och tisdagar är jobbiga, dom också.. Men sista timmen hade vi skridskor och det va faktiskt hyffsat skoj. Har inte åkt senast jag åkte med skolan. Vilket va ett helt år sedan. Det betyder oslipade skridskor haha. Tummen upp för det;) Lite kämpigt att bromsa när det knappast tog ngt men man fick skaffa sig ny teknik och efter ett tag funkade det också:)
Sen gick lLnn och jag hem hit, åt oss en bit mat och jag hade ingen matlust för fem öre. Istället tog jag dom små runda potatisarna och tyckte att det va kanonläge för att lägga den på skeden för att sedan skjuta den på mamma. Haha, träffade gjorde jag också (Y) Olyckligtvis stod hon och hade precis gjort grädde så mitt ansikte blev nerkletat av grädde, härligt! Linn hade inte mod i sig för att gå emellan utan satt bara och skrattade eftersom det brukar hända sånhär mellan mor och mig:) Men ibland får man sina idéer och denna gången kunde jag inte låta bli;)
Nu sitter jag här och måste ta mig en titt på engelskan. Blörk!
Slutar dock 12.20 i mon och det är underbart! Få se om jag ska ner och jobba lite. Annika sa att hon behövde lite hjälp nu innan hon åker till sälen så jag få nog ställa upp lite. Har ändå inget annat för mig:)
På kvällen sen blir det träning för pojkarna och sedan aerobic för min del. Hoppas att det blir roligare denna gången än förra. 
/M! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0