1/1-09

Måste säga att det kändes konstigt att skriva 09 ist för 08. Men ändå en härlig känsla. För detta året ska ändå bli ett bra år. Det har jag sagt hur många gånger så jag knappast kan räkna det på en hand, men 09 det är mitt sista bud^^

Igår vaknade jag sent och hade sjukt ont i halsen. Åhnej tänkte jag, inte idag.. Men det gick bort sen under dagen. Vid 4 började jag göra mig i ordning för att sedan dra till frida med alla tjejerna. Vi lagade mat och hade det mysigt. Sen kom hela gänget och festen va igång mer än någonsin=D En riktigt rolig och lyckad kväll. Så jag är nöjd!
Sen började klockan närma sig tolslaget så vi gick ner till stan och shiet vad kallt:o Trodde jag skulle frysa benen av mig. Men efter vi varit där nere ett tag så får jag nog. Jag säger till att vi går hem till mig innan allihopa bir sjuka. Inte för vi blev så många med kul hade vi iaf. Singstar för fulla halsar blev det kan jag lova.
Det blev sent och det led mot sitt slut. Somnade utan att ens behöva tänka på att jag skulle sova..
Vaknade idag och har verkligen inte gjort något annat än att duschat, kollat på vänner och legat i soffan/sängen. Men sånna dagar behöver man också:)

I mon skulle jag ner till salongen men jag har ångrat mig och ska därför beställa en ny tid. Så dagen i mon får jag se vad som händer.
Nahe, jag borde kanske plocka upp här lite på rummet innan det blir dags för sängen igen, så ni får lite bilder att kolla på ist=)


















/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0