Vacker söndag här i Ronneby!

Heej!
Allt bra med er där ute? =) Med mi är allt bra förutom min rygg. Jag kan verkligen inte förstå varför den betér sig som den gör.. Jag blev helt lustig under dagens träning idag.
Jag gick ner som jag sagt till gymmet. Härligt med frisk luft. Och jag bestämde mig medans jag tog mina bestämda steg att är det lika fint väder i morgon så ska jag ut och gå på för/eftermiddagen:) Såå skönt!
Men iaf, jag kom ner och körde aerobic och allt gick bra. Men sen under styrketräningen blir jag helt yr och är tvungen till att sätta mig ner.. Jag kunde inte förstå varför det blev så. Men sen kom jag på det, jag hade inte ätit ngt innan mer än frukost! Dåligt Malin!!! Men det gick över och jag fortsatte träna, men fy vad man orkar mindre när man itne ätit innan.
Pappa kom och hämtade mig och jag hann inte mer än innanför dörren då jag kastar mig över maten!
Gick och la mig i soffan för att sträcka ut ryggen men det har inte blivit bättre.
Så nu ligger jag och kollar på Beck:) Såååå bra(Y)
Nahe nu har det börjat efter nyheterna och vädret o allt så nu får jag stänga ner här så jag inte missar ngt.
Fick en uppgift utav mamma som jag ska göra i mon och det är att städa ut bland mina skor. Det behövs! Bort med de gamla och in med de nya;) De nya kommer med tiden, när jag varit i malmö oså. haha! =)



Jag har att göra efter min långa promenix i morgon:)

Go kväll!
/M!




Härliga vintersol!!
Vaknade (såsom igår) med denna solen i mitt ansikte.. Mysigt och det är inte så vidare kallt ute, 1,8 grader. Så ist för att åka bil ner till min träningsrunda på gymmet idag så tar jag på mig mina skor och går ner =D Jag täntke ta i med att springa ner. Men som jag sa till Andrea, det är det värsta jag gillar! Hahaha, tror inte jag tänkte på vad jag sa där^^. Men för att översätta det till lite mera rätt svenska så är det de värsta jag vet. Springa för ingenting? nej, har man ngt mål så kan det väll funka om mina knän tillåter.
Men iaf, det är de enda jag har planerat för idag:) Hade jag varit i malmö idag så hade jag och syster gått och kollat på hockey, Krif-Limhamn. Men nu råkar det juh vara så att jag inte är där. Så jag frågade Sanna nyss om hon skulle med på aerobic, styrka och core och faktiskt så fick jag med henne =D härligt!
Huset för min själv nu en stund framåt så man kanske skulle göra ngt roligt:D Inga hyss, men sjunga kanske? =)
Vi hörs senare puddingar!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0