Trött och det är lördag.

Ojojoj vilken lyckad kväll det blev för min del igår:) Jag hade riktigt skoj och taggad till 1000. Tog aldrig med mig kameran, men det fanns andra som hade så jag hoppas på att dom ska kunna ge mig ngr, om det nu blev ngr bra^^ haha!
Vi kom hem och Milan o jag va inte i säng förens sent och det fick vi ta stryk på nu idag. Men vi somnade snabbt som ögat och vaknade runt halv tolv. Vi gick upp och satte oss och pratade om gårdagen samtidigt som vi diggade musik. Haha! Vi gjorde oss färskpressad appelsinjuice och det va det godaste idag!!
Vi blev slöare och slöare men vi bestämde oss för att vi skulle göra ngt. Så vi åkte upp och kollade på hockeyn med Em och hennes päron. Matchen slutade 3-3. Trötta och nöjda gick vi därifrån. Mil och jag kom hem hit och det stod mat på bordet. Shiiet vad jag var hungrig. Så det va passande(Y)
Vi pratade på och sen nu har hon åkt hem för att byta kläder och fixa till sig för att åka till Robert och kolla melodifestivalen ikv. Ska bli skönt med en lugn kväll, det behöver jag. Risken finns att jag somnar, men jag ska väll kunna hålla mig=)
Nahe en snabb tupplur hade inte varit helt fel? Hörs i mon!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0