Torsdag!

Jisses vad pigg jag var i morse. Efter att ha somnat ganska så snabbt på kvällen igår så va jag nog utvilad. Kom snabbt upp ur sängen och jag skulle cykla idag. Så fort jag öppnade dörren och skulle gå ut så började det regna. Detta väder, men det är faktiskt så att efter regn så kommer solsken=)

Jag kom till skolan och hade mina lektioner. Så som på morgonen så regnade det när jag skulle hem också så jag va en aning blöt om mina ben när jag klev innanför dörren. Lagade mig lite mat innan det va dags att åka ner och sjunga. Kom hem och snabbt som tusan fick jag byta om för att vara nere på gymmet. De vanliga passen och idag var det faktiskt så att mamma hängde med:)

Kom hem och gjorde mig redo inför kvällen. Och nu sitter jag här med mina böcker, har ett helvete framför mig nu i skolan de kommande veckorna...

Men i mon ska jag äta/fika på andra våningen med Linn och Linnea efter vi slutat skolan så vi får försöka hjälpas åt med att plugga. Sen ska jag hem och packa lite inför helgen och sen äntligen åker jag!

Ha en härlig torsdagskväll gott folk:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0