Tjipp!

Helloj!
Blir endast ETT inlägg idag. Dagen började med att jag fick åka bil med Robert, Dennis, Ola och Ellen satt i bilen också. Men det är härligt att slippa få cykla;) haha. Kom till skolan och jag gjorde min historiaredovisning. Bläää! Säger jag bara, det gick inte bra och jag är inte alls nöjd. Hon hade juh frågor om mat oså fastän det bara skulle vara om skolan. Sur blev jag! Haha. Men iaf, sen kollade vi på ngr danser och när ngr sjöng i aulan idag. Mycket trevligt och roligt,, tummen upp(Y)
Sen var det datakunskap och sen slutt! Maja och mamma kom o hämtade mig så körde vi ner till Maxi. Som jag sagt förut så gillar inte jag det där stället;) haha. När vi va klara där åkte vi hem. Både Maja och jag blev rastlösa så vi bestämde oss för att åka in till kna för att kolla läget. Läget va bra, men det blev bara en tröja för min del:) Det börjar försvinna riktigt mycket pengar ifrån mitt konto så nu får jag verkligen hålla i mina money:)
Kom hem och precis gjort mig klr inför kvällen som jag ska tillbringa med mina vänner. Vi få se hur detta går och slutar^^
Vi hörs i mon och då får ni veta mer och även kanske lite bilder:)
Ta vara på denna fredagen och invig helgen som om det vore den sista i ert liv!



/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0