Tisdag.

Oj var och kollade på statistiken nyss och såg att den ökat. Vad roligt, hoppas att ni stannar och läser!:)

Idag ringde väckaklockan 7.30 men jag kom inte upp ur sängen förrens 8.10. Jag är nog bäst i världen på att ligga o dra mig. På helgerna kan det vara upp emot flera timmar. Kanske inte så bra men skönt är det iaf.
Jag cyklade till skolan idag faktiskt och jag måste erkänna att det va skönt. Har blivit lat nu i ngr veckor för det varit så kallt. Dock var det så idag också men det va mer uppfriskande. Väl framme i skolan så blev det spanska, vikarie på det, så efter ett tag fick vi nog och ansåg att vi va klara:) Därefter var det håltimme och idag fick jag lite gjort för en gångs skull med hjälp av Sussi och Louise, kanon!
Sen var det bara historia och efter det vare idrott fast då hade vi föreläsning om stress, vilket jag inte tyckte va så roligt men den lektionen tog också slut.
Linn hängde på hem som vanligt på tisdagarna och vi kom hem frusna som små isbitar. Idag somnade jag inte men vi båda tog oss en vilopaus i min säng till hög musik^^ haha!
Är precis nyduschad och sitter här ute på rummet och kollar på TV..

I morgon har jag en lektion som är matte, meningslöst säger jag bara!! Sen blir det gymmet på kvällen och då banne mig ska jag träna så jag riktigt lider! =))

Tkr bara det blir fler o fler som säger att dom ska åka iväg på semester nu? Själv blir man kvar här i stan vitast utav alla:( Men man få vara lite glad för deras skull iaf:)

Nahe, det va allt ifrån mig denna tisdagskväll. Vi hörs i morgon! Sköt om er tills dess:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0