Sommarfrukost!

Heej igen!
Blir ett kort inlägg eftersom jag itne gjort så mkt mer idag än att legat i sängen. Fick under eftermiddagen så fruktansvärt ont i magen. Förmodligen är det magkatarren som kommer nu igen. Allt har varit jobbigt och stressat innan lovet och nu när jag äntligen få vila och itne göra ngt så blir jag helt lustig pga det så. Men det är bättre nu, är bara trött o hängig!
Har legat och kollat på serie efter serie på TV, och kan säga att det varit tummen upp för dagens program! =) Har även fått skratta lite till Joey och vänner o alla dom^^
I mon ska jag sova ut (som idag) sen skulle jag behöva gå ner till stan en runda. Få se hur jag gör, mammsen slutar redan vid ett i mon så kanske hittar på ngt roligt med henne:)
Nu är det bara 3 dagar till fröken abrahamsson kommer hem ifrån egypten. =))
Ha en trevlig kväll!
/M!

När jag kom in i köket nu i morse så hittade jag jordgubbar i kylen. Jag älskar det!! Jag bestämde mig direkt för att ha det till frukost. Så just nu sitter jag och äter jordgubbar med mjölk och det känns som det är sommar. Vilket det dock inte ör när man kollar ut men man kan låtsas. Men visst jordgubbarna på sommaren går inte att jämföra med dom jag sitter och äter nu. Men jordgubbar som jordgubbar! =D
Blev ingen promenix för mig idag, vädret va inte som jag hoppats på så jag la mig ner igen och somnade om tills nu:) Men jag ska iaf efter frukosten ta tag i alla mina skor som jag sa igår. Och det kan juh ta sin lilla tid..
Både kusinMartina och lilla Emil fyller år idag så jag hälsar ett stort grattis till dem och hoppas att deras dag blir bra!! :)
Har inte hänt så mkt mer just idag eftersom jag precis stigit upp. Så vi få se vart dagen bär!
Ha det bra!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0