Snart helg=D

Tjipptjipp!
Idag har det hänt saker:D haha!

Vaknade i morse och var av någon lustig anledning ganska så pigg, men inte riktigt så pigg för att stiga upp ur sängen snabbt;) haha. Men jag kom upp och åt mig en bit frukost och sen va jag klar. Kom utanför dörren och bah, oops! Det regnade visst inte så lite=/. Ringer pappa och frågar om han kan komma och hämta mig för att sedan köra mig till skolan. Han säger att han precis har lämnat in bilen och har ingen bil. Nahee? Hur löser vi detta då? Jag hör Annika (hon som jag brukar jobba och trna med ibland) i bakgrunden att hon kunde köra för hon ändå skulle iväg ett ärende. Jag tackade och bugade så mycket och vipps så var jag i skolan:P
De började med engelskan och jag hade inte gjort läxan så vidare bra så jag undvek för att få svara. Och jag lyckades faktiskt ganska så bra =D Ibland så har man flyt!
Sen var det lunch och efter det matte. Jag räknade så mkt att jag fick ont i huvudet:o Vet inte om anledningen va dörför men hade det varit det så äre väldigt coolt;)
Tillsist blev det samhällskunskap och det hann vi lite på. Sedan gick brandlarmet! Vilket tjut:o aldrig hört på maken. Men det va bara till att springa ut och ställa oss ute i detta kalla vädret och vänta på att det skulle gå över:)
Sen var lektionen slut och jag åkte med jojje hem. Mycket snällt av dig så tusen tack:)
Sen väl hemma så kom min syster hem ifrån malmö också så det va trevligt. Vi bestämde oss för att åka ner och träna vi fick även med oss mamma =)) Så det blev både core och styrka. Så jävla skönt att träna tills musklerna börja skaka:) Fast det bästa med träningen är juh duschen efter..=D
Vi tog en snabbisrunda till pappa och Per-Åkes hus och kollade läget med renoveringen. Där var även broder adde och hjälpte till. Snällt av honom:)



Nu ikv har jag suttit med min historia och jag vet inte hur detta ska gå i mon.. Smått nervös faktiskt!
Men jag är ganska så trött så få se vad jag ska hitta på o göra ikv:)
Ha det gutt!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0