Saturday night:)

Lördag trodde jag det va ja:P Nu på loven har man ingen koll på dagarna måste jag erkänna;) haha!

Sitter nu ute på mitt rum och har precis kollat på let's dance med resten av familjen:) Sån familjemys, det blir inte så många längre eftersom vi saknar 1/4 av den:)

Har varit i Kna idag med mamma och syster. Som jag sagt innan så ska jag juh spara mina pengar men från ord till handling^^ Blev ett par nya byxor och en ny t-shirt. Men det var mycket behövligt så jag ska nog itne ha dåligt samvete för det:)
När jag kom hem var jag såå trött så jag la mig ner och somnade i en timme. Men mamma väckte mig och frågade om jag kunde följa med henne ner till Maxi, hurra!!:( men jag tänkte att jag hade ändå inget bättre för mig så jag följde med:)

Sen blev det mat och vi satt länge och pratade om allt möjligt:)

Sen nu ligger jag här ute och kollar på TV. Tror jag ska fila mina fötter också, alltid mysigt att ha lena fötter som en babyrumpa:))

Morgondagens planer:
Har inget mer planerat än att min familj ska ut till milans på middag, så vi få se vad som händer mer:) Ta dagen som den kommer!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0