Plugg och träningsdag.

Hejsan hoppsan!
Allt bra med er? Med mig är det bra. Fortfarande förkyld och mår en aning illa, men det är inget att hänga läpp för!

Igår blev det spel- och singstar kväll här hemma med folk. Muy trevlans! Bilder kommer lite senare i inlägget. Eller kan lika väl tar dom nu! =)

Upp till bevis!

En brun och en vit..

Singstar




Ja, sådär såg kvällen ut på ett ungefär:)

Idag tog jag mig min efterlängtade sovmorgon och med det har jag inte varit en redig människa på hela dagen känns det som:P haha. Nejmen, så fort jag vaknade var det dags för att sätta igång med att plugga. Kändes som jag rensade bort det mesta. Gjorde klart historian som jag nu bara ska repetera gång på gång så det sätter sig till den muntliga redovisningen. Sen båda svenska sakerna. I mon har jag redovisning om en "pryl" som man skulle försöka sälja eller prata med ngt minne om. Jag tog en sten! Haha, kanske inte så intressant men jag ska berätta om ett minne^^ Sen skulle vi skriva en artikel om stress också så den fick också bli klar.
Efter att huvudet blev segt så bestämde jag mig för att åka ner o träna. Det blev styrka, aerobic och core. Så under den tiden samlade jag ny kraft för att kunna åka hem och plugga halva matten. Resten får jag ta igen nu på den lediga tiden mitt i veckan..
Så nu ikv är det bara TV som gäller för min del, tkr jag gjort mig förtjänt av det! Få kanske försöka somna tidigt ikv eftersom det är ny vecka och nya tag. Bara två veckor kvar sen loooov:) Det går snabbt! Men mycket ska hinnas med innan det..
Go kväll på er alla och va rädda om er:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0