Oså var detta lovet också snart över...

Tiden går föööör fort! Lovet är redan över och det känns som om jag inte hunnit med det jag skulle göra. Men nu är det bara 8 veckor kvar till nästa och går tiden såhär snabbt så ska det inte vara ngr problem:)
Men mycket ska hända under den tiden såg jag nyss i min kalender. Jätte många födelsedagar och en hel del prov som redan är inplanerade =/ så vi få se om denna tiden blir lugn eller om detn blir jobbig.

Igår var vi hos Milia. En trevlig kväll måste jag säga med god mat och allt. Milans mamma lagar alltid god mat bara så ni vet=D Medans de vuxna satt där nere så kollade vi på melodifestivalen och bilder ifrån hennes resa. Melodifestivalen? Vad har hänt? Krävs det inte mer för att vara med så sa jag till milan att vi borde ställa upp nästa år^^
När klockan blev sent så skulle vi åka hem, och det hade juh inte snöat lite under kvällens gång. Shiet, resan hem tog en hel halvtimma:o Jag tänkte att, fasen nu kommer det vara sjukt mkt snö när jag vaknar sen. Men av min förvånad hade allt nästan smällt bort:) Då blev jag glad. Inte för jag har ngt emot snö för jag tycker väldigt mycket om att åka skidor och pulka oså. Men den har kommit alldeles för sent, två månader liksom. Och vid denna tiden vill jag ha en början på vårsol så man kan börja använda lite tunnare kläder utan att frysa ihjäl varje gång man går utanför dörren:)

Idag, så ska jag träna. Som vanligt, men är lite nervös för min rygg. Har ont i den varje dag jag vaknar.. Så får kanske ta det lite lugnt med ryggövningarna idag ose om det blir bättre:) Sen ikv så ska jag börja läsa en bok. Där blev ni förvånade va? Jag har nog aaaldrig läst en bok frivilligt för jag tycker att det är riktigt tråkigt! Men denna boken fick vi i svenskan som vi sedan ska redovisa. Och jag tog en bok som hade stor text och inte va så många sidor i, så denna gången ska det kanske bli enklare;) Den heter, "Veronika bestämmer sig för att dö". Jaa, titeln låter väll inte sådär hej hopp precis. Men jag få ge den en chans. Kan nog läsa ut den på mindre än en vecka om den är bra så vi få hålla tummarna:)

Nahe gå in och kolla på TV med mamma o syster borde jag kanske göra:)
ha en bra dag!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0