Oså var det torsdag igen:)

Sitter just nu och planera min resa till malmö nu i helgen med min syster:) kommer bli två/tre mysiga dagar där nere med henne. Om allt går som planerat vill jag säga.

Idag steg jag upp och vipps så var jag i skolan, som vanligt! Engelska, matte och samhällskunskap. Det känns att man behöver lov nu iaf. Åkte med Jojje och fliis hemma även denna torsdagen och väl hemma slog jag mig ner i soffan för att vila ögonen lite:)
Vaknade och fick be mamma skjutsa ner mig till stan för att köpa mig en ny foundation. Vidare upp till Kpc för att sjunga en stund:) Sen var det snabbt hem och sen ner för att träna tre pass, bodybalance, core och power:)
Sitter här nu och är stolt över mig själv att jag klarade det:)

Ingen historia i mon så sovmorgon även då. Har itne börjat 8.10 en enda dag denna veckan. Haft sovmorogn varje dag, sköönt:) Det är min grej det, haha!
Så nu ska jag bara lägga mig och njuta av att det snart är lov:)
Ha det fint:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0