oops!

Förlåt för dålig uppdatering!!
Här kommer gårdagens och dagens händelser:)

Söndag:
Vaknade inte förens vid två idag. Va så extremt trött efter helgen som gått. Men jag gick upp och åt. Efter det var de dags för mig att städa upp här uppe på rummet eftersom min systers och hennes kompisar suttit här ute kvällen innan. Så jag fick börja dagen med dammsugarn i en handen och med golvmoppen i den andra! Men det gick undan, tror det blev rekord och reultatet blev kanoners.
Efter det blev klockan lite innan fem så jag drog mig ner till gymmet för att träna bort helgens onyttigheter och förhoppningsvis piggna till. Jag lyckades och jag klarade mig igenom mina tre pass:)
Kommer hem och slänger mig in o duschen och ska precis börja plugga då jag får sms som frågar om jag ska med på bio. Njaa tveksamt först eftersom jag hade en svenskauppsatts tills idag. Men efter mkt om och men så följde jag med. Vi såg, I taket lyser stjärnorna. Och jag kan erkänna att jag har gråtit till två filmer i mitt liv. Och detta va en utav dom.. Men den va verkligen bra=)
Jag kom hem runt elva och sängen lockade. Tyckte att det inte va tillräckligt mörkt i mitt rum. Fullmånen utanför mitt fönster lös så skarpt så det va som om en lampa va tänd i mitt rum.


Kolla vad mysigt:)

Måndag:
Idag vaknade jag av min väckaklocka. Dock somnade jag om och vipps så hade jag försovit mig:( Men ett samtal till pappsen så va allt löst. Kom till skolan och hade ingen lärare till datakunskapen så det blev itne mycket gjort där, sköönt! Sedan var det matte, svenska och samhälle. Vi slutade och jag mötte upp sanna som vanligt:) Gick och tränade tjejerna. Och där blev det en massa problemlösningar. Men vi klarade och hoppas att allt ska fungera som vanligt.
Nu ikv hade jag tänk att inte göra något alls. Lägga mig i sängen och kolla på TV/film, för det har jag längtat efter heeela dagen:)

Bilder ifrån helgen kommer inom kort.
Ha en så mysig kväll:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0