Nu orkar jag inte mer!

Tjohoo!
Nu orkar jag inte plugga mera. Stort ekonomiprov nästa vecka och jag känner att jag verkligen måste plugga till detta. Inte det roligaste första skoldagen men för att en gångs skull vara i tid tänkte jag:)

Segt att komma upp i morse så jag kom tom försent. Men det löste sig. Data första vilket gick bra, min skärm hade ingen dator så jag fick jobba med Hmape under dagen och visst hade vi roligt =) haha! Sen var det matte, svenska och samhällskunskap. Åkte med Jojjsan hem och åt lite snabbt innan jag skulle ner för att träna kidzen. Och ibland är dessa barn helt underbara! ^^

Har suttit och pluggat ikv och nu ska jag snart hoppa in i en snabbdusch. Såg att det va beeptest i mon och jag hoppas att min rygg och mitt lår blir värre tills i mon så jag slipper springa det =D Annars är det en chill dag, spanska sen engelska, lång håltimma och sist idrott:)

Det va allt för mig, tack o hej!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0