Kallt, kallt åter kallt!

Sitter här just nu med mitt stora täcke runt mig. Är helt otroligt frusen?? Bara det inte det är feber pågång så är jag glad..

Hittade tyvärr inga termisar, men däremot ett par nya träningsbyxor. Det va toppen för det behövde jag verkligen. Så dom får jag inviga nu på kvällens pass. Är helt slut i huvudet och kroppen men jag har en känsla på mig att det kommer ändras, som förra onsdagen. Eller man kan iaf hoppas:)

När jag sen kommer hem ifrån gymmet ska jag ta en riktigt varm dusch sen sätta mig ner med engelskan!! Ett måste. Sen vore det bra att börja med historian om det nu skulle vara så att jag har redovisning på fredag, muntligt:( Inte min grej. Börjar bara skratta och har noll koncentration=D.

Nahe känner verkligen att lovet kommer inte sitta helt fel så jag längtar(:

I mon så är det tre lektioner och jag har sovmorgon! Tack o lov för det säger jag. Sen bara träning.
Tjing tjong!
/M!



Buhuu va kallt det äääär! Fryser konstant. Sitter och väntar på att min mamma ska sluta jobba så hon och jag kan åka ner till team sportia för att kolla termobyxor till mig. Kom på att jag måste ha det om jag ska iväg och åka skidor:) Åhh vad jag riktigt längtar! Riktigt taggad på att få åka härifrån ett litet tag och sen åka nerför backarna med Andreabruden. WOHOOO!

Idag vaknade jag och vipps så var klockan halv åtta (Y). uppt snabbt som fasen och slängde upp håret i en kalluffs och sen på med första bästa! Mackan i farten och sen va jag klar. Åkte till skolan och kom i ganska så hyffsad tid. Matte första och jag gjorde inte ett enda tal idag=D Pratade med Tilde idag om olika sortes balddermajor som finns i denna staden. Roligt att man kan unna folk iaf!!
Sen var det håltimme för jag hade ingen svenska. Och det är verkligen hur skönt som helst att inte ha onsdags-svenskan;) haha!
Efter det var de spanska prov, oförberett!! Jag är sååååå körd i det asså. Jag hoppas dock inte jag blir ensam om det;) haha. Va faktiskt fler är jag som sa så när dom kom ut ur klassrummet.
Men jag lämnade det bakom mig och gick hem till mormor och morfar för att äta. Shiiiet vad jag frös. Ballerinaskor mitt i vintern är kanske itne de smartaste? Men ajg har en ursäkt och det va att jag va stressad i morse och hann inte kolla på vad temperaturen låg på:)
Men kom hem till dom och mormor lagar underbart god mat. Sen får man alltid efterrätt också. Så mätt och belåten gick jag därifrån för att gå ner på stan för att inskaffa mig en ny kalender. Usch vilka fula sådanna dom hade på bokia! Tummen ner för det asså! Så jag få fortsätta leta. Se om jag hinner innan den trillar sönder.
Sen gick jag bort till salongen och klippte topparna på mitt hår. Känns nytt och friskt nu iaf:)
Sen gick jag hem och det va minst lika kallt då som innan;)

Nahe, nu kom hon hem så nu får jag skynda mig så jag hinner allt innan jag ska ner och träna aerobicen sen ikv:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0