Hejsan hoppsan!

IDAG är det lördag. Haha jag är helt förvirrad måste jag erkänna:)

Idag har jag legat i soffan och kollat på Stefan & Krister, igen. Jag vet att det vore bra med lite luft, men jag gillar sånnahär dagar. Sitta framför TV'n med syrran och skratta!

Men har nästan precis gjort mig klar för att min kära familj ska åka ut till milans. Ska bli trevligt att träffa lilla söta fröken fräken igen, om det nu är s att hon fått fräknar under sin tid i Egypten? Det återstå att se:)

Tycker inläggen blir mindre o mindre, men det är bara för att jag inte gör så mkt om dagarna^^ Nästa vecka är allt igång igen och då har jag förmodligen mer att tala om för er=)

Ha en kanonis lördagskväll och ta hand om er nära o kära!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0