Hej vänner!

Vet ni vad jag gjorde idag efter skolan slutat? Jo, jag somnade. I 3 timmar?:O Så trött blir man när man sover dåligt om nätterna och det är mycket som händer runt omkring en oså. Ja, men jag vaknade och va tvungen till att slänga i mig lite mat eftersom jag skulle ner till gymmet med Linn och Elin. Var juh nytt pass så kunde inte ligga på latsidan hela dagen;) Haha, fy fan vilket roligt pass säger jag bara! Förra va skittråkigt, men denna gången va det riktigt roligt. Nästan så man längtar till nästa onsdag. Denna gången var det mer aerobic på det hela! Tummen upp för det:)

Kom hem och va hur svettig som helst, fräscht! hahaha. Hoppade in i duschen och sedan pratade jag med syrran. Blir malmö på lördag =DD Wiiie! Åker ner på lördag. Mamma och pappa ska köra ner med lite saker och dom ska vara där redan vid 9. Vilket innebär att demi ska köra härifrån vid 7. Njaaa, jag behöver en sova-ut-dag, så jag tar tåget ner runt 11 eller ngt:) Går en runda på stan och försöker inskaffa mig lite nytt in my wardrobe=) Senare på kvällen vet jag itne vad som händer men dagen efter blire stan iaf:)

Nu ikv ska jag bara plugga in glosorna tills i mon. Ingen mening att lägga så mycket energi på det hela för de försvinner efter två dagar iaf;) haha!

Men ha en bra kväll så hörs vi:)

Bild ifrån götet förra året! Haha sikken söting min underbara vän är! =)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0