Go kväll!


(Hittade en bild på mig och fliis ifrån sommaren. Va ganska blond måste jag säga haha^^)


Hej på er:)
Hur mår ni? bra hoppas jag. Med mig är det fintfint som vanligt, dock väääldigt ont i min mage och är heelt slut men annars är all som det ska.

Idag va det grymt jobbigt att stiga upp. Svinkallt i mitt rum och ännu kallare ute. Pappa kom o hämtade mig för jag va sen, som vanligt^^ Hade bara spanska och idrott idag för de andra lektionerna va inställda för att vi satt i aulan och hade sexualkunskap;D alltid trevligt!
På idrotten var det bara tjejerna som va med och det va en ganska så slapp och rolig dirottslektion med boxning och basket;) haha!

Heeelt slut va jag när jag kom hem ifrån skolan. Linn och jag la oss i soffan och jag somnade i 1 h. Snacka om att vara social, stackars Linn. Men efter ett tag kom det fram att hon också somnat fast dock inte en timme. Men efter det så blev jag aldrig människa igen asså. Är fortfarande lika seg och bara väntar på att få gå o lägga mig i min stora, sköna säng:)

Imorgon slutar jag 12.20 me liiiiike!<3 så såg jag på matsedeln idag att det var äckelmat i mon (jag brukar gilla skolans mat och har inget som helst problem. Men vissa saker går bara inte ner) så jag ringde mormor och morfar ikv. Dom bjöd upp mig på lunch i mon och mormors mat tackar man ALDRIG nej till=) Så det ser jag fram emot i mon. Efter det måste jag plugga en aning och sen ska jag träna med Linnsan. Skulle behövt en ny kalender, min trillar snart ihop så jag kanske få skaffa mig en sådan i mon också.

Nahe TV och sen sängen!
Ha det fint!
/M!

Kommentarer
Postat av: Timmyp

två hjärtan på er två:D

2009-02-14 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0