Ge mig helg!

Idag är ingen bra bloggdag. Jag är så arg så arg! Har absolut inte varit min dag idag. Allt har gått fel vad jag än gjort så jag ska inte skriva allt för mycket här i bloggen ikv. Jag ska dra mig vidare till sängen snart för att kolla på film! Det kan väll ändå inte gå fel?=S
Måste börja läsa den där boken som jag sa förut, har fortfarande inte kommit igång med den så får kanske ta och ge den en chans senare ikv efter filmen, vilket jag aldrig kommer orka men man kan hoppas på det bästa:)

Det ända positiva med denna dagen var att solen sken och det va nästan lite vårväder ute, det gillar jag. Plus att vi hade massage på idrotten idag^^ Beeptestet fick jag hoppa för mitt baklår inte pallade det.

Nahe jag avrundar här idag för att samla nya krafter inför i morgon! Man kan väll inte få två dåliga dagar i rad?
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0