Full rulle!

Har haft fullt upp sen jag öppnade mina ögon idag halv åtta, allt för sent jag vet, men på fredagarna är jag alltid lika trött.. Stod och väntade på pappa för han skulle köra mig till skolan, efter en stund ringer jag och fråga vart han håller hur. Tror ni inte han hade glömt mig eller?=( Buhuu! Men han va hemma på bara ngn minut så det gjorde iget, jag förlät honom:)

Kom till skolan och vi skulle ha sagostund på historian? Ja och vi skulle sitta i ring, PÅ GOLVET. Av ngn konstig anledning har jag träningsverk i baklåren så att sätta sig och resa sig va inte det enklaste vill jag lova.

Datakunskap och mentorstid. Mentorstiden varade i 30 sek, härligt(Y) haha!

Skolan slutade och Jag, Linn och Linnea drog till andra våningen för att äta oss mätta. Vi hade bestämt oss för att plugga på ekonomiprovet som är nästa vecka och det gjorde vi också:) Så det va lyckat! Mätta och belåtna gick vi därifrån och tog oss en runda in på Lindex. Där hittade vi solbrills som Linn och jag inskaffade oss ett par nya. Men en del solglasögon kan man bara inte ha. haha!

Gick vidare till de andra affärerna och sedan åkte jag med mamma hem. Men vi var bara inne i huset och vände för sen skulle vi ner och handla. Mamma tar täten när vi är där nere och jag följer efter med kassen i handen, ja det måste se roligt ut=)

Sen kom jag hem och maten blev klar ganska så snabbt så vi satte oss och åt. Under tiden så pratade vi om ekonomi, det är de enda som finns i mitt huvud nu..?

Jag kom på att om jag ska till malmö i mon så måste jag plugga påväg ner, så jag skulle skriva ut lite papper som jag fixat och donat med. Bara det att bläcken var slut, så pappa och jag fick köra ner till Maxi, 2a gången för idag, men det va jag som körde denna gången;) Det gick fintfint! De hade inte den patronen vi skulle ha så vi fick köra hem igen och hämta mitt usb-minne för att åka ner på jobbet och skriva ut det där. Det funkade inte heller så jag var tvungen till att kopiera allt! Sen tog pappa och jag en lite extra lång övningskörsrunda, och allt gick bra för en gångs skull =D

Kom hem och fick skriva om allt som fanns på datorn som jag inte kunde kopiera. Det tog sin lilla tid. Sen blev det TV med mamma och pappa, så ska det låta, och det kan vara riktigt roligt ibland^^ haha!

Fick hoppa in i duschen lite snabbt och sen börja packa.. Har packat allt jag tror jag behöver ha med mig ner. Så vi får se hur detta ska gå:) Få se om jag är ngt fattigare och klokare efter denna resan.

Vi hörs kanske under helgen:)
Ha det kalas!
(Gammal bild!)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0