Fredag (den 13), helg och looov!

Heeej!!!


(Funderar på denna hårfärgen igen?)



Jag hoppas det är bättre med er än vad det varit med mig idag!

Dagen började med att jag försov mig och kom försent till skolan! Typiskt fredagar måste jag säga.. Men jag kom till skolan och jag hade endast datakunskap. Gjorde mitt prov där och under det provet började jag må riktigt dåligt. Jag frös, svettades, förs, svettades and so on.. Jag blev helt yr och började känna att magen ville vända sig ut o in (mår illa asså). Jag skyndade mig att göra klart provet så att jag sen kunde äta. Va kanske mat jag behövde? Jag blev stoppad påvägen utav Jojje och Sanna och dom frågade om jag skulle med ner till stan för att fika. Vi trängde in oss lite fler i jojjes bil än vad man egentligen ska vara oså körde vi ner mot stan:) Tänkte jag kunde ju lika gärna följa med ose om det blev bättre med tiden.
Kom ner till stan och gick o satte oss på andra våningen och njöt av att vi alla hade sportlov, nästan iaf. Efter ett tag går det folk ifrån vårat bord och det blir bara Sanna, Jojje och jag kvar:) Där sitter vi och pratar minnen och glömmer nästan bort att Jojje har ännu en lektion kvar. Så vi skiljs åt, jag går hem till mig, sanna till sig och jojje tillbaka till skolan:)
Jag kom hem och mådde verkligen INTE som jag skulle, så jag la mig ner i sängen och somnade, men bara i ngr minuter..
Nu under tiden jag legat ocg dragit mig i sängen så bestämde jag och syster oss för att jag skulle skippa min resa ner till Malmö. Såg att mitt konto inte tillät mig att åka ner dit.. Så jag hittar en annan helg.=D
Vet faktiskt inte vad jag ska göra ikv, är ganska trött och skulle varit skönt att bara vara hemma. Men vi få se:)
Nu börjar magen kurra så det kanske är dags för lite mat?
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0