Drömmer mig bort!

Hej!
Nu har jag kommit hem ifrån pulkaturen:) Från början skulle vi varit runt 12, men till slut var vi bara två kvar. TVÅ som aldrig bangar, Fliis och jag^^ Efter att dom sista sagt att dom itne skulle med, va både Felicia och jag påklädda o klara och vi tänkte inte ngt stoppa oss!!
Vi åkte ner till snäck, det va de enda ställe vi kunde tänka oss hade belysning;) Så där satt vi och pratade en massa skit och hade pulkarace;)
Som vanligt voltade jag med min pulka och rullar ner i ganska så många meter. Men jag är van och bara börjar skratta åt att det händer precis varje år. Felicia står en bit ifrån och skratta hon också och försöker få allt på kort;) Går hyffsat!
Det blev kallare och vi värmde oss med varm choklad som min mamma gjort till oss. Felicia sa att hon inte gillade det men jag övertalade henne om att det är gott. Och visst jag lyckades, hon drack^^
Det började bli lite mer småkallt ooch även om fossingarna så vi beslutade oss för två sista åk innan hennes mamma kom och hämtade oss:)
Nu sitter jag här och har tinat upp:) Bilder ifrån åket idag!


Redo för att åka pulka! =)




Fliis!

Jag redo för mitt första åk!

Felicia kommer i full fart=)

Jag efter mina volter;)



Sälen =D

Fika!

Denna bilden får avsluta:)

Nehe sängen nu, jag ska som sagt jobba i mon:(
/M!



Sitter här just nu och kollar på Stefan & Krister. Haha, det är sånt här man kan sitta och skratta åt hur mycket som helst. Min humor till max!
Kollade ut nyss och såg att det snöade pyttelite.. Och på ngt sätt fick jag sån pulkafeeling. Men vi få se hur det blir med det ikv. Pratade med Sebban och han va med på att åka ikv, men det blir säkert inte av. Dra en sig ur så dra alla sig andra och ur, tyvärr.
Men när jag såg att det snöade tänkte jag på att jag vill till solenoch värmen för att bli brun. Kollar just nu på Malviverna och guuuud vilket paradis. Dit ska jag någon gång under min livstid, ska se om Milis ska med. Inte för jag tror att hon bangar precis^^
Jag funderar på att gå ner till stan senare. Funderar också på att träna om det nu inte blir ngn pulka. Vi få se vad som händer under dagen.
I mon och på torsdag ska jag iaf jobba så det blir sängen tidigt ikv! Sen när jag får in de pengarna så kanske det blir en malmöresa! =D
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0