Dåligt!

Dålig uppdatering men igår var jag så trött att jag somnade så tidigt.

Igår jobbade jag. Väckaklockan ringde på 7, meeen jag kom itne upp förens vid halv åtta=D Det blev liiiiite brådis i slutet med jag hann.
Jobbade på och hade det trevligt där nere. Åt lunch på andra våningen och jisses, antingen hade dom blivit givmilda med kryddorna eller så hade dem tappat peppaburken i maten^^
Klockan blev halv fem och JAG körde hem;) Det gick faktiskt riktigt bra idag, men det är så olika. Ena dagen går det jätte bra och andra dagar går det rent åt skogen! Åkte hem och åt lite innan jag fick skjuts ner till gymmet. Tränade aerobic själv och det är itne alls lika roligt at träna det passet själv. Så Linn, nästa vecka hoppas jag du är hemma;) haha! Kom hem och gick o la mig tidigt som sagt.

Idag vaknade jag samma tid men kom upp fem minuter senare än vad jag gjorde igår. Kom till jobbet och hade mycket jag skulle hinna med så jag tog tag i allt direkt:) Klockan tickade iväg och jag gick upp till min kära mormor & morfar för att äta:) Där blev jag sittandes ett tag medans vi snackade gamla minnen. Ohh vad dom är söta när dem skrattar och är lyckliga!:)<3
Sen åter  till jobbet igen och jag fick allt klart! Väntade på att far skulle komma hem ifrån Markaryd så han kunde köra mig hem.
När jag kommer hem så sitter syrran vid matbordet=DD Trevligt att ha henne hemma igen:) Men jag va inte hemma länge för sen blev det träning nere på gymmet för mig del. Bodybalance, core och power (som vanligt). Och idag var det tungt;) haha!
Sen nu ikv har familjen suttit inne vid TV och pratat, myys!

Imon ska jag ÄNTLIGEN få sova. Iaf lite längre innan mor och syster ska köra med mig in till kna. Måste se om jag hittar ngr snygga skidkläder osånt tills det är dags..
Men vi hörs i mon!

Jo föresten, här är pappas blomma på jobbet som han skött ser jag;) Eller är det städhjälpen (Dea) vi ska anklaga??^^ haha!



/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0