Ännu en ny vecka.

Jaha oså vare måndag igen!

Var en aning segt att stiga upp i dag asså.. Det där med att vara morgonpigg har jag då inte i blodet! Men jag kom upp och åt mig en bit frukost. Satte mig på cykeln för att cykla iväg till skolan. Oh göta petter vad kallt det var. Snö på vägen och sen en härlig blåst på det också.. Tog ett tag innan jag fick upp värmen sen.

Men det började med datakunskap och äntligen blev jag klar med uppgifterna och va gladast i världen. Då, helt plötsligt, kommar det ett till papper ner på bordet som skall göras. Jaha så länge varade den glädjen.
Sen blev det lunch och shiet vilken kö. Både Linnea och jag bestämde oss för att skippa det och ta oss en lunch på våran lilla lilla rast emellan matten och svenskan:) Då var det inget folk iaf så det lönade sig:)
Efter maten var det svenskaredovisning. Jag hade med mig ett kort på min sten och min lärare gillade det. Blev ganska förvånad över det. Sen skulle jag på undersökning hos skolsystern. Och efter det vare samhällskunskap. Slut för idag! =)

Mötte upp Sanna och vi gick tsm till sporthallen och tränade våra (små)bruds. och nu sitter jag här och är trött o sur! Men det där sista behöver vi inte gå in mera på.
Men men, vi hörs i mon ist.
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0