Alla <3 dag!

Todeloo igen:)
Blev ingen maxi för min del. Mamma åkte ner med pappa ist haha. Sen kom dom hem och frågade om jag ville följa med att gå ut o äta? Men vi tänkte juh inte på att vi skulle boka bord eller ngt. Men det va fullt på tre ställen i stan:o Så mkt folk som skulle ut o äta just ikv, det va inte dåligt:) Men vi köpte mat och tog med oss det hem och åt det hemma framför TV'n ist:) Myyys!
Med tiden blev det melodifestivalen och ja, ingen kommentar på det:)
Så nu gick jag ut på mitt rum och funderar på att kolla på Bridget Jones dagbok, var en evighet sedan jag kollade på den. Nej, har faktiskt inte så mkt mer att berätta eftersom jag nästintill legat i sängen hela dagen. Ångrar mig ganska mycket att jag inte åkte ner till malmö i helgen.. =/ men men, det kommer väll en helg till det också.
Ha en myskväll!
/M!


Har absolut ingen kommentar til denna dagen, mer än att jag tycker den är så överskattad! Den har gått ifrån att nästan bara varit en helt vanlig dag till att bli SÅÅÅÅÅÅ stor.

Fastän jag sagt till mamma att jag inte ville ha ngt så låg detta på bordet när jag kom in för att äta min frukost.:




Måste erkänna att mamma har bättre koll på mig än vad jag själv har. Jag svarade att, men mamma jag har juh godisförbud? Hon svarar, nej du har juh inte det på loven har du sagt? Jag, nej just det =D
Men ska jag vara ärlig så gillar jag inte godis så mkt längre som jag gjorde när jag va liten. Då mamma och min syster fick locka mig med geléhallon för att jag skulle upp o gå^^ Nu på senare tid så mår jag inte bra av att äta godis.. Vet itne varför men mår illa utav det. Kanske bara är positivt? =D

Hade så extremt ont i ryggen när jag vaknade i morse så jag kom inte upp ur sängen. Va hemma själv så det gjorde mig inget om jag låg kvar lite extra länge och tänkte på att jag faktiskt är långledig nu:)

Så vad händer idag då?
Jo, idag ska jag hjälpa mamma med att handla. Trotts att det äre värsta jag vet, att gå nere på maxi! Men jag få göra ngt tbk eftersom jag fick presenten i morse. Pappa visste inte ens om att dem gett mig det. Jag gick in och sa, tack för presenten pappa! Han bah? Vah, vilken present? haha han är rolig ibland:)
Senare ikv är det melodifestivalen!

Nahe en dusch nu och sen ner till maxi! Hörs under dagen kanske:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0