Uppvisning!

Igår gick allt bra och det var riktigt roligt att sjunga i kyrkan! Sån härlig känsla och det blir sånt fint ljud där inne eftersom det är så högt i taket. Så fort gospelkören satte igång med sin första låt fick jag gåshud och jag ville bara ställa mig och upp sjunga med allt vad jag kunde. Fast jag fick sitta ner och sjunga ist. haha!

Idag var det uppvisning med mina små sötnosar. Det är lite annurlunda att helt plötsligt ska hålla kolla på båda grupperna när man haft en grupp som varit så stora och klarat sig själv överallt och hela tiden. Nu får man springa på toa med barnen minst två gånger vad 20:e minut.. haha!

Här är 6 o 7 åringarna:)

Och här är några ifrån 4-5 årsgruppen:)

Det gick bra för båda grupperna och jag är så stolt!

Imon är det måndag igen och jag ska träffa Linnea i skolan för att hjälpas åt med religionen. Så tråkigt som det kan bli att sitta med det själv här hemma. Roligare att ha någon att prata med samtiigt som man hjälps åt att hitta fakta..

Har även avslutning för en massa grejs i mon så ska bli skönt att få bort en sak ur veckan iaf:)

Jag är lussefri fram tills på onsdag och sen är det typ varje dag fram så jag få försöka vila ut så mycket som möjligt dessa kvällarna!:)

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0