Underbara jul!

Nu är nästan julhelgen över och den har varit lyckad:)

Julafton så kom släkten hit och detta året var vi inte så många. Är lite skillnad på när man var 6-7 år då alla kusinerna var med oså. Nu har nästan alla skaffat respektive och är varannat år hos deras familjer osv. Men mina mostrar, mormor och morfar ngr kusiner och mobror var här så lite folk var vi allt. Vi åt o åt o åt, pratade och skrattade och pratade gamla minnen, som vanligt:) 

Senare på kvällen så spelade vi spel och snacka om att det blev en hög volym i huset blandat med stress och panik pga spelet:)

Igår så var det en slappdag.. Fast på kvällen tog jag tag i dagen och åkte till Fredrik där julia var. Vi spelade Wii och hade tävlingar. Blev riktigt trevligt. Klockan slog sängdax så pappa kom och hämtade mig.

Idag vaknade jag tidigt pga väckaklockan för att åka ner till sporthallen och kolla Maxi cup med Lisa. Vi pratade samtidigt som vi försökte hinna kolla lite på fotbollen, hihi brukar bli så. Man få ta den tiden man har för det finns juh sååå mycket att berätta eftersom man inte pratar så ofta..

Nu väntar jag på att moster ska komma och hämta mig för vi ska upp och passa mina kusinbarn. Jag stannar en stund sen får jag se vart kvällen bär:)

/M! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0