Trött som bara den..

Jag har nog gäspat tio gånger under denna halvtimmen. Så fruktansvärt trött.. Men snart får jag tagga upp och bli lagom pigg:)

Hela veckan har bestått av en massa lussande och igår var vi på 20 ställen. Vi började redan klockan 6 på morgonen och sen var det bara att hoppa in o ut ur bussen för att ge alla företagare några skönsånger!

Under tiden vi var på Maxi fick jag ett sånt skrattanfall igen och detta var inte nådigt. Sjöng nog inte en ton under tiden då vi gick ifrån frukten till kassorna. Det var så roligt så!

Sedan avslutade vi kvällen på brunnen. Även där fick jag ett anfall och efter att ha varit utan mat i 9 h börjar jag bli på så dåligt humör så när maten väl kom in kastade jag i mig den utan att känna hur den smakade. Men antar att det var gott eftersom allt gick ner:)

Idag vaknade jag och var svin trött! Vi har varit runt på ålderdomshem idag och dem är så sööööta. Dem sitter och sjunger med o hejjar på!:) hihi!

Snart ska vi ner till Brunnen igen för att lussa, så måste göra mig i ordning.. Men först, ska jag ta  en powernap!:)

Efter en massa sjungande är man ganska så övertrött!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0