Tisdag

Idag har jag suttit med mitt religionsarbete och är äntligen klar!! Ska bli så skönt att slänga upp papprerna i ansiktet på honom i mon!

Idag på idrotten hade vi handboll. det gick bra!;) Haha, första skottet jag skulle skjuta blev sisådär. Jag skulle fint Linn och sedan skjuta på Emma som stod i mål. Sjukt taggad var jag och när jag hoppar upp för att skjuta allt vad jag pallar, trillar bollen ur mina händer och skjuts bakåt ist för framåt. Så när jag är mitt uppe i hoppet och emma inne i att rädda så kommer det ingen boll. OM vi skrattade som såg det, typ sisådär hela klassen!=D

Jaja, man får helt enkelt bjuda på sig själv. Stackars emma sedan som får alla skott på sig eftersom vi skulle skjuta på henne, men det där måste gjort lite ont...

Iaf, jag som är gymnast från topp till tå gjorde iaf ett mål. Och det var med stil måste jag säga. Är nog itne många handbollspselare som kan göra som mitt mål, jag är stolt!!

Gick hem efter spanskan eftersom mitt huvud inte pallade längre.. Men nu är det helt klart bättre och i mon blir det skola. Jag har tio minuter på att ta mig från skolan till kansliet, träffa lussetjejerna och sedan hoppa in i bilen för att åka iväg o lussa.. Ska bli spännande och se hur detta ska gå:)

/M!

Kommentarer
Postat av: emma

haha , jag älskade din stil

2009-12-15 @ 21:48:00
Postat av: /M!

Tack, det värmde att jag gjorde någon glad iaf! =D

2009-12-19 @ 14:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0