Söndag eftermiddag!

Tjohoo!
Igår på kvällen som kom Dea hit och även Basse och Rassus som kommit hem ifrån sina stora städer. Wiie, så trevligt att umgås igen:)

Vi körde en spelduell, och dem vann fast det var faktiskt ren flyt på det sista avgörande spelet så det var lite tråkigt men annars så gick det fint!

Efter att ha haft så mycket att snacka om tryckte vi ihop oss i sängen och därmed halvsomnade vi allihopa. Efter ett tag vaknar vi och klockan är då närmare tre på natten. Så mysigt:D när dem stuckit lite innan fyra lägger jag mig och somnar pang bom!

Nu idag har jag precis stigit upp och har ingen aning om jag ska jobba eller ej.. Sen så ska jag åka pulka iv, det är något jag längtat efter!! Och det är juh så mycket snö.. Jag ska nog allt göra en Rudolf i backen idag!

Min underbara vänner. När dem är här mår jag som bäst!!

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0