snööööö!

Wiiie så mysigt med lite snö i denna stad:)


Idag har vi lussat på två ställen. Det enda stället var för Staffan, våra "lussepappa" som vi kallar honom eftersom han har hjälpt oss lite med sången. Så han hade ingen aning om att vi skulle komma. Mitt i hans tennisträning traskar vi in i hallen och sjunger staffan stalledräng + lite andra fina låtar:) han blev mer än glad vill jag lova!

Sedan var det till spf.. Svenska Pensionärs Förbundet. Där gick brandlarmet precis innan vi skulle gå in, och det hade vi ganska så roligt åt:)

Nu ikv har jag tagit mig ett varmt bad och bara försökt att slappna av, men nu är jag lika stressad igen. Plugg och lite hemlisar:)

Till helgen kommer alla mina underbara vänner hem! Jag längtar och saknar dem såååå mycket!!!:)

Haha, igår när vi åkte hem ifrån lussandet så trängde vi ihop oss i Tereses bil. Som tur var fick jag sitta där framme medans dessa tre tjejerna fick trängas;)

Kram!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0