Nyår!

Nu kommer snart mina brudar och hämtar upp mig för att vi ska begé oss till Backaryd. De ni;) Hihi!

Var ju barnvakt i lördags åt min små söta kusinbarn. Det är helt sjukt vad dem växer snabbt. Elvira är nu hela 2 år och är så lillgammal så. Vi lekte och hon bjöd mig på "kaffe" med sina nya saker hon fått i julklapp. Efter vi lekt tittut i ett antal timmar så satt hon i mitt knä i soffan och var så trött så, likaså jag;) hihi!

Sötnos!

I förgår så åkte andrea och jag upp till Rassus i Kallinge. Vi lämnade julklappen till honom och sa adjö för några månader tills han kommer hem igen.

Igår var vi uppe med tuppen för att åka ner och lämna syster i skånelandet över nyår. Det blev en rudna på det nya IKEA och även lite shopping. Blev så sur att jag inte hittade ngt att ha tills idag. Så det fick bli en massa skräp som jag få ha på mig. Få sattsa mer på håret sminket och smyckerna..

Så idag har hela dagen gått till att göra sig i ordning, och jag är nu redo för att åka! Ska bara fixa det sista, väskan och skorna sen är allt klart:)

Här med har jag gjort ett sista blogginlägg för år 2009 som har varit ett helt okej år om man borster ifrån alla jobbiga saker;) hihi! Nejmen skämt å sido, ett godkänt år och jag hoppas på ett lika bra och kanske tom bättre år. Så nu är du välkommen när du vill 2010!!

Gott nytt och ta det lugnt med raketerna och drickan!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0