Loooov!

Äntligen har man klarat av sin näst sista hösttermin på knut hahn:)

I torsdags så samlades vi på kansliet efter att vi hade lussat, så efter ett tag började vi undra vad therese och annica gjorde för ngt.. Rätt vad det är sätter dem igång ngt som vi verkligen hörde vad det var och kom in med champagne. Det blev en hel del firande och jag kan avslöja mer när min syster kommit hem. Vill juh inte avslöja min stora hemlighet igenom att hon ser den på bloggen;)

Igår så åkte Linnea och jag in till Kna, men hittade knappt ngt alls så det fick bli bara två juleklappar. Får nog lägga i en växel när det gäller just den saken.. Är juh inte så många dagar kvar.. Men vi sprang hem till mig och under tiden jag står och knyter halsduken så är dörren lite öppen och det kommer in en vit katt i full fart och springer in i mitt rum?:o Jag blev as rädd och hoppade upp på stolen och linnea hukade sig av skratt. Jag fick ropa påpappa så han fick hämta ut katten ur mitt rum, usch oförskämt av katten det där!

Vi åkte som sagt in till karlskrona och hittade bara ngr få saker. Jag tänkte att jag tar allt när jag åker till malmö som vi skulle gjort idag.. Men nör vi kommit halvvägs så fick vi tyvärr vända. Vägarna var täckta med snö och glashala och ovädret blev bara värre o värre.. Men inget att göra åt fast jag fortfarande är sur! haha!

Här kommer lite bilder:)

Våra underbara luciamammor som blev glada för våran present till dem. Ett varsitt Thomas Sabo halsband med en pärla på:)

Vi berättade läskiga  historier vi hört och varit med om. Frida blev så rädd att hon fick sitta i massis knä=)

Nu har vi lussat klart för all framtid med samma människor. Tack för att vi allihopa har hjälpts åt och alla roliga skratt och kommentarer och inte minst händelser man fått vara med om! Tusen tack tjejer!:)

/M!

Kommentarer
Postat av: maja

jag vill veta!!! :)

2009-12-19 @ 19:15:08
URL: http://ihuvudetpamaja.blogg.se/
Postat av: /M!

då får du komma hem nu då;)

2009-12-20 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0