Kröningen avklarad för Linn:)

Sådär nu har jag vaknat och äntligen fått mig en härlig sovmorgon som jag inte fått på.. ja, jag vet inte hur länge:)

Igår hade vi kröningen i sporthallen. Så häftigt och jag njöt varje sekund då vi stod där och sjöng för folket som satt tysta och bara lyssnade.

Innan det var vi vid munktrappan för att gå ner för med små barn som stod och sjöng sanka lucia. Och sedan åkte vi hästovagn till sporthallen där kröningen skulle hållas.

På dagen innan hade vi varit på alla ålderdomshem i ronneby kommun och sedan på brunnen där vi även fick julbord. Vilket är det bästa vi vet;) Njaa, inte riktigt men med många bra citat från Matilda så undrar man om inte revbenspjäll var det absolut bästa hon visste på julbordet;)

Idag är det tre nya ställen som gäller och det är därför jag och alla andra tjejerna är lediga ifrån skolan idag också. Behövde en sovmorgon efter helgens schema och även tid ör att göra sig i ordning.

Så nu ska jag plocka undan av frukosten som står framme osen börja göra mig i ordning.

Bild ifrån kröningen!

Presenterna hitills!

På lördagens kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0