Grattis till Linn:)


Grattis till Linn som blev Ronnebys Lucia 2009! Hon är helt klart värd detta pga att hon är en omtänksam och snäll typ som itne vill någon annan något ont! Självklart är man besviken, men jag har sagt sen redan första början att jag hoppas på Linn!

Ikväll är det dags för första riktiga uppträdandet med tåget. Ska samlas senare ikv för att åk båt över till tjärö och sjunga ngr truddelutter för att sedan åka hem igen.

Nu har halva veckan gått och det är ganska så lite tid kvar till lovet. Vilket är kanon! För då kommer allt folk hem som flyttat eftersom julaftons skull oså.

Idag har jag Linnea och Julia stått på stan och frågat lite folk om miljön (skolarbete) efter ett tag blev vi trötta och gick upp till andra våningen och tog oss en fika ist! Sen blev det affärer på det och även lite lite liiiite saker som fick följa med hem.. Vet att jag har shoppingförbud, men detta var bara småsaker...

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0