Dagarna går..

..och vi med dem!

Dagarna flyger iväg och nu är klockan redan runt elva?? Jag får nog korta ner mina tankar och funderingar och skriva snabbt o kortfattat så jag kommer upp i mon på morgonen då jag inte har sovmorgon som alla andra torsdagar. Nej, lyssna och häpna. Jag Malin, ska gå till skolan på en extralektion som våran mattelärare fixat inför provet som vi ska ha på fredag.. Mmm, inte likt mig jag vet!

Har kommit hem för en liten stund sedan från att ha lussat på en liten ö som heter Tjärö här i bleking. Så mysigt att åka båten över dit. Hem var lite värre då alla fulla människor skulle trycka in sig i samma rum som oss. Men med imma på fönsterna och folk som trillade hej villt utanför för att benen deras inte tålde all sprit dem fått i sig, så kom vi tillslut i land iaf:)

Hem snabbt och bara att ta tag i engelskan. Är inte klar men känner att jag måste få sova någon gång också:)

Här är ngr bilder från idag.

Grattis till Maria som fyller 18 år idag! :)


En söt Lucia!

Framme!

Dagens gåva!

Godnatt!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0