23 december

I söndags så åkte vi pulka som jag skrev. Ouuh min svanskota, den var knappt hel efter att ha kört på ett gubb utan att vara med på det och flög rakt upp i luften.. Men skoj som fasen var det så jag låg kvar och skrattade. Kallt var det också så jag kände inte mina tår, men som tur väl hade Pette fixat varm choklad och det var inte helt fel(Y)

Rassus och Dea!

Hampus, Julia och Pette!

I måndags så åkte jag och andrea in till Kna för att hitta de sista julklapparna, men jag fick hetl enkelt inse att jag inte är så bra på det där med att handla juleklappar.. Jag handlar bara till mig själv...

men det var trevligt och vi tog tåget tillbaka till stan och gick direkt till jobbet för att slå in lite julklappar till alla anstälda. Det tog ngr timmar och vi kände att det var nog för dagen.

Igår så jobbade jag hela dagen och vi gjorde alt klart inför fikan som var idag. Efter jag slutat var det dags att träffa lussebrudarna för sista gången eller inte sista gången men på väldigt länge. Vi sjöng en sista gång på torget och påvägen tillbaka så blev det snöbollskrig för hela slanten! :)

Sen blev det ner en runda på stan och träffa Lisa som också är hemma ifrån Halmstad. Vi fikade och snackade om allt möjligt.

Idag vaknade jag och hade sjukt ont i magen så fick ringa ner till jobbet och säga att jag kommer lite senare. Väl där nere så var det full fart att duka fram och dona.

Efter det så mötte jag upp syster så vi handlade de sista juleklapparna tillsammans. Så nu är alla inslagna och ligger under granen. Jag är som 5 år igen, går och kollar och skakar på dem, så mysigt:)

Ikv kommer mina barndomsvänner hit så ska väll iaf ta på mig ngt annat än mjukiskläder..?
God Jul!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0