v.33

Usch vad mycket spindlar det finns inne nu för tiden:o Usch för det!

Under dessa dagar har jag hunnit ha en trevlig kväll med gamla gympatjejerna, slutat jobba, umgåtts med kompisar och nu ikv ska jag ha avskedsmiddag för Lisa som åker tillbaka till Halmstad på tisdag.. Vi passar på att vara inne i kna hos Andrea och visar det sen sig att vädret håller i sig och vi orkar går vi kanske ner en runda på sailet också. Brukar inte tycka att det är roligt där nere, men man få iaf ge det EN chans.

Jag har fortfarande ingen kamera och det var tre veckor sedan igår så jag borde kanske ta mig en sväng nerom expert idag och kolla hur läget ligger till. Fick skicka iväg min mobil i veckan också för den la av och min laddare till datorn har varit på lagning hela sommaren. Dessa tekniska saker!! Man lämnar in sakerna och dom säger tiden då allt ska vara klart, men aldrig har jag fått tbk min "sak" på rätt tid.

Om mindre en vecka drar skolan igång. Vart har tiden tagit vägen? Känns som det bara var någon vecka sedan som jag kom hem med alla böckerna och låset ifrån skåpet. Kan juh inte påstå att tiden har gått snabbt för jag gjort mycket, utan jag har gjort mindre detta året än vad jag brukar göra. Vädret har inte varit någon vidare heller så på stranden har man inte ägnat många timmar åt i år.

Ha en bra dag!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0