Söndags sol:)

Igår var jag uppe med tuppen. Rean vid klockan nio ringde min väckaklocka. Klockan tio skulle Matilda komma in med tåget så maja och jag skulle hämta upp henne för att sen åka ut till Gökalv. Där var vi från halv elva till halv fyra och hade det riktigt roligt. Var så längesedan vi sågs så vi hade tusen saker att prata om.

När vi sen ska åka hem så visar Matilda upp sin härliga färg som hon fått under dagen. Varken hon eller jag hade smörjt in oss och suttit lite lustigt mot solen. Hennes ena arm var extremt röd medans den andra var hennes normala hudfärg. Halva hennes ben var lika rött som hennes ena arm medans halva bakbenen var i hudfärgen. Asså sådär mkt jag skrattade åt detta har jag inte gjot på evigheter!!

Kom hem och vi fick gäster, vilket betyder god mat och allt. Jag var svinungrig eftersom jag bara ätit en fralla under dagen. Efter det bestämmer jag mig för att ta min moped ut till saxemara där Lisa och Dea väntade på mig. Det blev en riktigt mysig kväll. Vi var alla övertrötta och helt plötsligt satt jag vid pianot och dom sjöng allsånger för fulla halsar. Ja fantasin är det inget fel på oss iaf.

Nu ska jag begé mig utt till saxemara igen för att umgås med lilla Elin. Hon har jag inte heller träffat på hela sommaren. Det är konstigt, man snackar om att man ska göra si o så, sen så blir det aldrig av. Så nu ska vi se vad vi kan hitta på, det brukar alltid sluta med att vi skrattar åt varandra.

Ha den fin dag vännen!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0