Snart helg!


Du är min natt, du är min dag. För jag är du, o du är jag.
Det finns en famn, precis där du hör hemma.
Hur ska det gå? Hur ska det bli? Va inte rädd, jag håller i.
Det finns en famn, precis där du hör hemma...

Nu är det bara två dagar kvar osen helg. Fast fredagen behöver man knappt räkna som skoldag för min del. Ganska så skönt.

Har precis tagit mig en låång dusch efter at jag suttit och pluggat sen jag kom hem. Fast denna gången är det faktiskt roligt pluggande.. Jag sparade dock allt det tråkiga tills i mon men jag få  ta mig igenom det också lite snabbt.

Idag gick vi till typ tolv sen var våra två sista lektioner inställda så vi fick hemuppgifter. Så det är dom jag suttit och gjort. Efter det tog vi en runda i bilen osen hamnade jag framför min TV.

I mon har jag sovmorgon osen ska jag ner o träna!! Träningsverken har gått över sen i måndags så nu kan jag köra om på nytt osen vänta en eller två dagar tills jag inte kan gå igen...

Har börjat fundera ut vad jag behöver shoppa när jag är i göteborg nu i helgen. Har kommit fram till att dansskor, höstjacka, nya träningskläder, koftor, varma skor, och halsduk/vantar måste jag bara ha! Se om jag hittar ngt utav det, brukar vara så att ska man ha ngt så hittar man det inte och tvärtom..

Nahe, jag är så trött på morgonarna så jag borde försöka sova lite tidigare om kvällarna.. Kanske ska köra med det man gjorde när man var liten? Kolla på bolibompa osen sova? Tkr jag låter bra!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0