Slut på min semester..

Då var det dags att börja jobba i mon igen..

Under denna veckan hade mamma och pappa sagt till syster och mig att vi inte fick boka in något på hela lördagen för de hade en överraskning till oss. Jag har under veckan gått och funderat på vad det kunde vara och jag kom på det. Jag gissade på att det va Ugglas Revy, men de vägrade säga om det var rätt eller fel. Så när lördagen äntligen kom så åkte vi till Karlshamn och visst hade jag rätt:) En riktigt bra revy!! Har ni inte sett den borde ni boka de sista biljetterna och gå på den, så bra var den!:)

Igårkväll blev det ganska så lugnt. Syrran och jag hyrde en film osen låg vi inne på rummet och kollade på den:) Även den var bra. ^^

Idag sov jag allt förlänge, så kommer ta lång tid innan jag somnar inatt.. Men iaf, vi åkte hem till mormor och morfar och skulle se hur det var med dem. Det var toppen som vanligt!

Efter det åkte mamma och pappa ut och spelade golf och jag tog mig även en långprommenix, måste komma igång med träningen igen. Jag riktigt längtar tills gymmet drar igång passen så man kan få hoppa i sina träningskläder och göra lite nytta:)

I mon så börjar jag jobba igen som sagt. Hoppas vädret inte blir som det varit idag, soligt och varmt. Men det blir det säkert bara för att jag inte vill..

Så denna veckan blir en lugn sådan, tror jag ;)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0