Skola, karlskrona, packa!

Idag gick jag i skolan till lite innan tolv. Sprang uppom Britta för att hämta lite saker till gymnastiken som börjar nu redan på måndag. Är lite spänd på att ha denna nya gruppen som är ganska så små. Det är inte alls samma sak som jag hade med mina förra underbara tjejer, kommer nog sakna våra träningar på måndagarna. Både Sanna och de underbara barnen! Få åka ner och hälsa på dom under en träining och se hur de går för dom.

Sen åkte milan, jag och Line in till karlskrona. Jag skulle ha en klänning till dopet i helgen men tror ni jag hittar någon? Nej, precis. Däremot en massa annat, men efter en tröja, en väska och smycken sa jag stopp! Jag måste juh spara mig tills göteborg. Mycket roligare att gå där och shoppa där det finns lite mer.

Så nu ikv har jag pluggat vilket jag även gjorde igår. Och belöningen blir då en hel hel hemmifrån. Sen har jag packat men jus nu ligger packningen på golvet så få ta tag i den i mon på morgonen innan vi sticker.

Vi hörs på söndag med en massa nya bilder då min syster köpt ny kamera och min är tillbaka efter lagningen.

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0