Hemma!

Nu har jag äntligen packat upp allt och lagt mig i min säng!

Vilken lyckad helg, och vad roligt jag haft. Vi åkte vid halv nio på lördagen och var uppe i göteborg vi halv ett. Fick nycklarna till rummet på Scandic och ungefär en kvar fick jag på mig att göra mig fin inför dopet. Efter mycket om och men framför spegeln begav vi oss mot frölunda kyrka.

När vi kommer dit blåser det som bara den så vi springer in i kyrkan direkt. Det första jag såg var att kyrkan hade sportlights i taket? Inte så vanligt, det brukar ju alltid vara en massa målningar. Men den var helt klart en utav de finaste jag sett av alla mina tre! Haha!

Dopet drog igång och det var så fint så. Och denna söta flickan, Felicia som hon fick heta, sa inte ett ljud under hela dopet uatv var helt knäppt tyst och bara skrattade och log. När jag döptes skrek jag hela tiden!

Vi skulle ta oss till lokalen där kalaset skulle vara och just då börjar det spöregna och blåsa. Usch, men som tur var hade vi bilar som vi kunde köra folket i.

Jättegod smörgåstårta fick vi och vanlig tårta också. Just vid det tillfället kände jag att jag skulle klara mig en månad framöver. Men jag klarade bara natten..

Som alltid när släkten samlas så har vi så himla roligt. Jag måste bara säga att jag gillar min släkt mest av allt! Alla är så omtänksamma och slänge ut kommentarer för att retas med varandra, sån riktig släktkärlek!

Idag så gick vi upp vid 8 och åt hotellfrukost, som jag längtat efter hela sommaren. Mätt o belåtna packar vi in allt i bilen och begé oss till nordstan. Ja, det är farligt att gå där. Man hittar så mycket saker som man vill ha. Dagen inköp blev, 2 par skor och tre tröjor. Hittade två byxor men inte i en enda affär av tre hade dom i min storlek så jag få se hur vi löser detta. För jag SKA bara ha dom!!

Min syster tog det bästa bilderna så ni får bara några stycken än sålänge!


Viran vaknade vid slutet av dopet.

Cissi, gudmor, gudfar, Henke :)

Fredagens köp.

Shoes.



I mon äre skola osen efter det ska jag träffa min nya, lilla gymnastikgrupp. Jag är nog lika nervös som dom är!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0