Hej alla!

Hur mår ni? Jag mår sådär. Magen spökar med mig, får sånna krämper lite då o då..?

I lördags så skulle jag egentligen på läger med alla drillflickorna men fick stanna hema pga mitt huvud mådde inte riktigt som det skulle. Framåt eftermiddagen var jag en aning piggare och ville ut och få frisk luft. Milan, jag o Joni åkte upp för att kolla på Kallinge-Tv laget när dem invigde deras nya konstgräsplan.

På kvällen där så åkte jag, mamma och pappa ut och åt. Grillbuffé på wienercaféet. Det var gott eftersom jag itne ätit något på hela dagen föruom ett äppel.

Hem snabbt därifrån och sen åka vidare till Sebban där Anton, Milan och Emil var. Vi kollade på film och hade det riktigt trevligt. Som de gamla tiderna då man kollade film dag ut och dag in..

Söndagen sen åkte jag ut till sista dagen på daglägret. Kom hem runt fyra och åkte ner för att träna vid fem. Men en sak som jag missat var att dom bytt tiden på aerobik/styrkepasset så jag kom en halvtimma försent. Missade halva passet asså.. Inte så bra, för det är den första halvan som är roligast. Men iaf, på styrkan sen la jag på samma vikter som vanligt och det slog mig ganska så snabbt att jag inte tränat på heeela sommaren...

I morse när jag vaknade hade jag förväntat mig mer träningsverk. Men det gick ganska så lätt att komma upp. Cyklade till skolan och hade alla lektioner. Kom hem och DÅ, började jag känna av träningsverken. Det har bara kommit mer o mer nu under kvällen så frågan är om jag ska hyra mig en rullstol att ha i skolan i mon eller om jag ska gå som om jag vore 90 år?? Det återstå att se!

Fick även tillbaka min mobil idag. Så nu är alla tre sakerna tbk på plats, laddaren till datorn, kameran som är helt fri ifrån sand, och min mobil som man nu äntligen kan använda touchen på igen!

I mon har jag skolfotto så nu måste jag kolla kläderna och allt sånt, sen ska jag faktiskt sova till en film.

Lilla, stackars Linn som ligger hemma med ja vad det nu var.. Halsfluss/halsfluss/körtelfeber?? Krya på dig! =)

Trevlig kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0