Har äntligen tagit steget och...

..skrivit in mig på körskolan idag:) Kändes som om det var läge för det nu. För när jag tänker efter så är det typ bara 7 månader kvar tills jag fyller 18 och det är en heeel del saker som ska hinnas med innan:)

När vi var där nere så skrev hon in allt i datorn och jag fick med mig en massa böcker hem som jag ska läsa. Teorikursen börjar i september och det är juh snart:) Målet är att ta körkortet så snabbt som möjligt efter och INTE skjuta på det..

Men när jag började kolla i dessa böckerna var det juh ganska så mycket man skulle kunna. Frågan är bara om allt detta kommer att stanna och lagras i mitt huvud eller om jag ska be pappa köpa en extra hårddisk till mig?? Nästan lika bra att vara på den säkra sidan:)

Idag har jag även jobbat och det har gått fint:) Jag har även hunnit kolla på lite nya höstkläder. Och jag hittade faktiskt en hel del fina och mysiga kläder som jag ville ha:) Men först och främst är det en klänning jag ska köpa, som jag kan ha på mitt kusinbarns dop uppe i Göteborg om ngr helger:)

Shit, jag har verkligen inte insett att sommarlovet snart är slut? Vet inte vart det tagit vägen, känns som jag inte hunnit med allt jag skulle gjort. Men få göra allt sista veckan innan ist^^

Kameran är fortfarande på lagning och på fredag är det två veckor sedan som jag lämnade in den så jag hoppas den kommer snart:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0