Gamla kort!

Idag på lunchen så gick pappa och jag nerom expert. För i fredags så var han nere med min första kamera som jag fick. Den var blå och inte så lite blå heller, om någon ville veta;) Iaf, så vi hämtade korten som blivit framkallade.. Och det var kort ifrån min systers student för 3 år sedan:o De var inte jätte bra kvalité men filmen som legat i min kamera har nog legat där mer än tre år:P Men det var roligt alla kolla på det:)

Har jobbat idag som sagt och dagarna går undan nu faktiskt. Kom hem och såg hur mitt rum skrek efter att få bli städat så jag hade ändå inget annat för mig. Det gick nog på bara några minuter. Sen tog jag mig en tuppalur för det är jobbigt att stiga upp ifrån sängen på morgonarna..

Hörs i mon, då är det torsdag:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0