Första veckan!

Sådär, nu är de två första skoldagarna avklarade. Igår var jag bara i skolan typ två timmar sen gick jag hem. La mig på alltanen och försökte sola lite. Det var ganska så varmt så man fick sola sen gå in och svalka sig osen om igen:)

På kvällen hade jag bestämt mig för att träna för första gången på heeela sommarlovet. Det var en aning jobbigt och konditionen är som vanligt, inte på topp! Tog även en runda på coren där magen och ryggen skulle få sig en ogång också, oh fy attan! Men efter några gånger så ska nog det gå lite bättre.

På kvällen kom Jens och Joni hit och kollade på film. Eller vi kollade inte så mkt utan vi pratade mest, det var mycket trevligt.

Idag var det jobbigt att stiga upp på morgonen och vi började dagen med matte.. Usch! Osen genomgång av företagsekonomi. Slutade tidigt och gick hem. Jag skulle bara vila men jag var helt utmattad och somnade.

Sen var det dags att åka ner till Maxi och köpa block. Sånt tråkigt men det är ett måste. Så nu ikv har jag bara städat upp på rummet så  man ser hur det egentligen ska se ut. Det håller väll över kvällen osen är det som vanligt igen.

Fick min kamera idag också förresten. Den var som ny och inte ett enda sandkorn kvar. Haha!  Så nu är det bara mobilen kvar. Troligtvis kommer den på måndag. Och då kommer min syster hem ifrån malmöööö!

Längtaaaar!

God kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0